Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Ανασκόπηση σε ffw!

Πόσο καιρό έχω να γράψω αλήθεια; Το έχω παρατήσει το καημένο το blog μου. Αποφάσισα να γράψω μια ανάρτηση-ανασκόπηση με όλες τις τελευταίες μου δημιουργίες.


Ξεκινάμε με το κρεβάτι. Είναι μια τούρτα που έχω ξαναφτιάξει και αγαπήθηκε πολύ. Το remake έχει κάποιες διαφορές από την αρχική γιατί θέλω κάθε δουλειά μου να είναι μοναδική.



Μετά ήρθε αυτή η γλυκιά καμηλοπάρδαλη που έγινε για τα πρώτα γενέθλια του γιου της φίλης μου της Νανάς.


Στη συνέχεια μ' έπιασε μια macaronομανία. Τα πράσινα έγιναν με αφορμή τη καφεδάκι που ήπιαμε με τη καλή μου φιλενάδα Σάντυ...

... ενώ τα δεύτερα τα πήγα πεσκέσι στην έγκυο αδερφούλα μου που τα λιγουρεύτηκε!


Κι άφησα το καλό για το τέλος. Εντάξει, τις λατρεύω αυτές τις φάτσες! Νομίζω ότι έγινε η αγαπημένη μου τούρτα ως τώρα.

Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να είμαι πιο συνεπής από δω και πέρα και να γράφω συχνότερα. Σας φιλώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου