Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Από μπουκίτσα... Βασιλική!

Το κοριτσάκι της φιλενάδας μου της Πένυς βαφτίζεται αυτή τη Κυριακή και από "μπουκίτσα" (όπως τη λέει η μαμά της) θα τη λέμε Σίλια (από το Βασιλική που θα βαφτιστεί)! Η χαρά στη παρέα μας μεγάλη γιατί πρόκειται για μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή για κάθε γονιό, αλλά και φίλο της οικογένειας. Η μαμά Πένυ έχει μεγαλουργήσει στο στολισμό. Όλα έχουν περάσει από τα χέρια της! Και είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα. Το έζησα κι εγώ πριν δύο χρόνια, όταν βάφτισα κι εγώ την κόρη μου και της είχα φτιάξει τα πάντα με τα χεράκια μου! Αυτή τη φορά περιορίστηκα σε δυο όμορφα και πεντανόστιμα γλυκάκια που θα στολίσουν το τραπέζι των ευχών.


Το πρώτο είναι αυτά τα μπισκοτένια cupcakes με το μονόγραμμά της.





Και το δεύτερο μυρωδάτα και πολύχρωμα γαλλικά μακαρόν με γέμιση σοκολάτας!


6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα, με το καλό η βάπτιση της μικρής! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα και τόοοοσο λαχταριστά !!! Μπράβο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτός από την αγάπη σου, έβαλες και την Τέχνη σου !!!! Φαίνονται λαχταριστά και είναι πανέμορφα στην όψη !!! Μπραβο Αννα μας γλυκιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ είμαι η τυχερή που θα εχω στη βάφτιση της μπουκιτσας μου ,τοσες λαχταριστες μπουκιτσες !!! Ανυπομονώ να τα δω στις γυαλες τους και ακομα περισσότερο να τα δοκιμασω .Για να δουμε θα προλάβουν να πανε στην εκκλησία ή θα τα φάω στο σπιτι ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειμαι πολλυ περηφανη για εσενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή